chew gum -________-''

tmpat kejadian : area seksyen 2 (kot)
masa : dari jam 2.30 hingga 3.30 petang
tarikh : 7 MAC 2011
masalah : ada chew gum melekat kat seluar aku!!!!!!!

hah.ni yg x happy ni.
adoiy..
plan pergi seksyen 2 ni pun sbb nak amk result blood test.
kat klinik anis uh
so.tggu je la cm biasa..
lama kot.padahal nak amk result je
siap kena masuk bilik jumpa doktor lagi...
pelik.pelik.pelik.
da settle tu, saja la gi kdai2 runcit kat situ..
beli la chipsmore satu ngn pencuci muka ponds..
-baru igt pencuci muka da hbs-

lps tu pk balik je la..
jln.jln.jln.jln.jln..
jumpa traffic light..
ok.cm biasa je la kan.
jln balik umah je~
nmpak rumah je wah..
lega.lega.lega~=P
msok rumah duduk la kejap..

pastu tbe2 ad bau strawberry la kot..
da pelik da.
ble masa plak aku mkn ni???
so.buat x tau je la...
lama.lama.lama.
baru perasan.
ada bende melekat-lekat kat hujung seluar ni.
ayyoyoyoyo...
ad chew gum.eeeeeeeeeeeeeeeeeee ~-~

and, smpi skg msih melekat.
cne nak buang ni???
lagi satu, masa adik aku balik dari skula naik mak aku..
tau x aku nmpak ap...
adik aku tgh kunyah chew gum yg sbijik warna dia cm yg melekat kat sluar aku tu...
haish~~~~~
so???

Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??