Result Sem 1 dah keluar.

Assalamualaikum w.b.t


hahahaha...huhuhuhu...hohoho
sebagai pengubat perasaan gembira. sedih. kecewa. excited ...~

copy paste dari facebook.

"bila kita rasa kita pandai, ramai lagi orang yg lagi pandai dari kita.
bila kita rasa kita bangang, ramai lagi orang yg lagi sengal dari kita."

tapi, pointer bukanlah segalanya2. pointer bukan ukuran kepandaian. pointer juga bukanlah sesuatu yang boleh dibandingkan.

pointer itu hanya pencapaian. pencapaian yang menunjukkan tahap mana kita berada. sama ada lepas ni nak buat lebih baik atau nak jadi lagi teruk.

kata2 dari seorang abang : kalau kau belajar pandai pun tapi masa kerja nanti tak reti nak apply, baik kau dapat biasa2 je.

walau apa pun yang kita dapat sekarang, Allah knows best. Dia tak bagi apa yg kita nak, Dia bagi apa yg kita perlu.

*nota dari : student yang tak dapat DL, tapi alhamdulillah. setimpal dgn usaha yg tak seberapa. thank you Allah :')



yes...sem 1 ni aku tak termasuk dalam golongan dekan. 
"dah tgok korea je keje" . tengok!! mak ayah aku baik je jawabkan. haha..

tapi mana ada layan korea sgt pun kat hostel..
yelah...wifi hostel tu mana mampu nak loading lama-lama.
aku pun tak larat nak tunggu.
last2 buku jugak yg aku layan..
siapkan assignment yg menjerit2 minta disiapkan.

apa apa pun.
aku tahu dah kat mana aku sekarang.
mana yang aku tak faham. tak tahu. dan kat mana aku lemah.
dan dari situ aku harap aku dapat buat yang lebih baik lagi pada masa hadapan. *next semester insyaALLAH

terima kasih kpd insan-insan yang bertungkus lumus, memerah otak mengajar aku yang bagai budak tak tahu apa apa ni..
sampai boleh dapat pointer yang boleh la katakan "membanggakan"... *sedap kan hati je ni.

SYUKRAN JAZILLAN. ALHAMDULILLAH. 



Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??