Awesome Clan - 1/2/2013

Assalamualaikum w.b.t.

wahai keluarga SIC ku ^_^

hah.kalau nak tau masa dalam part one ni..
aku ada masuk satu program under kolej mawar..
Sharing Is Caring aka S.I.C ~

program yang berbentuk usrah dan bermotifkan ukhuwah antara *sesetengah akak JPK Mawar dan budak2 part one macam aku ni la.. :)
*x semua JPK Mawar involve dlm program ni..certain2 je yg join yg rasa idea ini bgus.

untuk lagi menceriakan suasana, dibuat seperti sebuah keluarga. dan kami semua diberi pangkat seperti along, angah dan sbgnya.
disebabkan aku paling muda dlm group ni...that makes me "USU"~  *terasa muda disitu, woot.woot*

macam mana aku termasuk dalam program ni pun tak tahu la.
tiba-tiba aje dapat mesej dari unknown number  0.O''
cakap "boleh tak join program SIC ni?"
aku pun dengan innocent nya bermain kata dengan senior yg dikenali sbg akak Nurul. >.<

pertemuan kami yang pertama pada hari sabtu pagi..(kalau x silap)

tapi bukan itu yang aku nak share kat sini..ni hah. "AWESOME CLAN"
hehehehe...





akhirnya akak Nurul menepati janjinya utk membuat satu group di Facebook..
especially for our family..
tp cuma 3 org je ni baru...(usu. alang. kak nurul)
still not complete lagi katanya...hahaha.
*along..angah..uda...achik..x join ag!!!

hopefully banyak benda-benda baru akan dapat dikongsikan bersama.

walaupun next sem aku dah x bergelar penduduk mawar dah.
mereka masih lagi mngekalkan family ini.. *I'm so touched :'( *
all the best then....

Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??