tbe2 pulak terasa...

baru skrg aku rasa betapa susahnya nak membuat sesuatu keputusan.
walaupun ia untuk kebaikan kita mahupun kebaikan orang lain yang hadir dalam hidup kita.

hati ni rasa sangat ragu-ragu,
x tau sama ada ia adalah keputusan yang betul atau tidak.

pelik jugak..
selama ni, byk je aku kena wat keputusan..
tp TADI???

mmg jujurla aku nak ckp en..
aku takut..
x tau la takut knp~
mmg da terbukti diorang berjaya..tetapi layak ke aku nak jd mcm diorg.
kita semua tau kan rezeki semua di tangan Tuhan.

ahhh.tp tanpa usaha..
mana pulak kita nak dptkan hasilnya kan..
hmmm..
x pela..kita tggu je ahad ni.
aku tau 'PELUANG' yg diorg asyik cakap tu mmg ada kat depan mata..
cuma kita je yg masih terkapai-kapai untuk merebutnya atau mahu membiarkan sahaja ia pergi kepada org lain~

entahla..aku jadi pening kepala tiba2. >.<''

Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??