moody

Assalamualaikum w.b.t.

nak curi masa sekejap je.

tiba-tiba rasa nak marah. pernah tak?

aku ada. baru je tadi.

tapi takde la marah tanpa sebab. ada sebabnya.

but aku tak boleh nak show-show sgt.

sebab aku bukan jenis yang suka marah-marah ni.

*bajet sweet la tu~

eh tak la. memang dah gitu.
aku tak diajar utk marah orang yang buat aku marah.

mula-mula rasa biasa je. aku boleh control lagi

tapi bila ada orang lain nampak. and siap tanya aku lagi kenapa~

-________________________-

dah la.

nak habis semester dah ni.

tinggal seminggu lagi nak peperiksaan akhir.

buang perasaan buruk-buruk tu jauh-jauh.

bukannya elok pun.

Terima kasih semua !!



hehehe.
waalaikumsalam.




Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??