fiRst Week Of 'SPM'

sesungguhnya masa berjalan dgn begitu pantas sekali..
tanpa disedari
hbs 3 pelajaran SPM telah ku jawab..
but not with my 100% thinking effort,i guess..--"

walau apa2 pun..
saya masih perlu berjuang lagi utk subjek seterusnya.
yang mana mmg saya sgt3 lemah..(PHYSICS)

masa menjawab 'bm'..
alhamdulillah.saya dapat menjawab dgn baik la kOwt.
x de pun yg terkantOi ke hape ke..x de..
cme rasa agak lemah kat karangan skit.
well.i am always weak at writing.maybe it's just because i haven't the talent in writing.=]

masa menjawab 'bi'..
just follow the teachers advise on writing the story.
i did kind of well, i think..n_n..
I felt relieved as all those writing skills had over in successfully.(i hOpe)

masa menjawab sejarah..
ahakz.ini subjek mmg boleh membuat kepala seseorang budak teknikal pecah aka saya!!
nampak aje soalan sejarah kertas 2 mmg 'blank' terus..
sbb Perang Dunia 1,Gerakan Islah,OIC,NAM..sume x masuk..sedih je.
esei sume yg spOt x masuk..
kertas 1 x de masalah sgt.tapi ada la jugak pakai 'tembak' aje..
tp tersemak jwpan, tembakan saya x mengena la.adOOiyay.!!!

I've learn that one cannot fully focused on the spotted only, but one should have be ready by mind and physically in the first place before the examination.;]

Comments

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??