very3 sengal

yukx..
so,so,so,,...not like.
nyampah gle kowt..

there was a guy..
i don't know who's the hell was he.
what is he up to
and what so ever..

at first,
he called my phone..
of cuz there just no. coming up..
mean that no. is not in my phonebook.
at JELASNYA he's not my friends.

but.kte angkat je la.dah org call..
me : hello,Assalammualaikum
he : sape nie?
me : nie sape?
he : ala,ko kat ne?sape nie..
me : helda..?!!

call ended..
kte da pelik da,mamat nie yg call tetiba tanye kte sape.
sengal ape..
da arr x jwb salam.
bkn org ISLAM ke..??

beberapa ketika..
he called me back...AGAIN.???!!
me : hello,Assalamualaikum.
he : ckap btol2.nie sape?
me : awk sape.??nak ckap dgn sape?
he : dgn member la.
me : awk salah no. la...member awk x de kat sni.!!
he : awk duk mne?
me : huh.??nak bwat pe tau.
he : ala,ckap je.btol3.
me : shah alam
he : ouh.umo brapa?
me : huh.
he : da hbs blaja ke tgh blaja lg.??
me : apesal nie.awk spe.??
he : ok, nie last.awk ckap je umo awk bpe.
me : eeeee,x nak la.awk spe..kte x knal3.da4..
call ended
wah...what was that??
it just wasting my time,u know....
i was watching that mega movie-game plan.
he just annoying.wah.
geram kot..
next time,..when there is unknown incoming call....don't pick up.okay.=]



Comments

Cik LunaRose said…
hak2..mnarik prbualn korg..
nmpk gayanyer,dat guy jux wat2
slah no. but actually nk knal..
fu3..mcm2 mnusia zmn skrg nie kn..

Popular posts from this blog

Ada orang nak datang umah :P

ignorance is embarrassing.

Beani??