Assalamualaikum w.b.t. actually, kakak yg plan nak buat open house utk kawan2 dia.. tapi..d'sebabkan ada org tu tbe2 nak dtg umah. jd. terpaksa la mintak approval kakak. *mintak nak bwk kawan skali.bole x?? org tu kawan sekolah mnengah dulu... sama-sama jadi pengawas PSS~ -otak diorg ni gila-gila. tp saya baik- -yg baju itam tu Ahmad...yg baju putih tu Asnawi :] - dah lama x jumpa diorg ni... kalau dulu2 slalu je jumpa sbb ada meeting Pengawas. sekarang just ckap2 dalam facebook je. diorg ni nampak je mcm pelik..tp pandai-pandai senarnya. kan.kan. - hah.ni senior ...x sebaya la. Mai nama dia. she knows my sis. heee. :] - dia follow kete Asnawi sbb sebelum dtg sini diorg beraya umah Mai ni dulu... siap dapat duit raya lagi.ishk.ishk.ishk.. untunglaaar~ ok.baru tau...asnawi ni ada alergi ngn kamera... kalau ada org amk gmbar dia sorg2... nanti dia jadi kaku...*x tau la knp. tp OK je dlm gambar ni.. siap posing lg kan.. ;) ...
Assalamualaikum w.b.t. I feel guilty for even remember this. but I really don't know what I just did.. :'( this thing happened at Kompleks PKNS... I went there to look around.. well. it is Puasa-Raya season now. and there are just lot-a lots of sale happening. and just when I'm amazed by those gorgeous-pretty blouses.. some boy just went to me. he just tag along whenever I go. he seems little...about 5-6 years, maybe. have dark skin. bangla maybe. and he asked me for money. he want it for eat later. he said that i'll be rewarded (pahala) if I give him. :) at first I just let him be.. but when he started to follow me around, I felt guilty... but then I just smile at him. I can't do more than that.. I don't know why I can't just give him the money. until he give-up *I think. then he go somewhere else where I don't see him after. I'm very sorry. :'(
hbs suda aku membaca novel ini~ hari tu mmg nk beli novel...tp bkn novel ni. well.d'sebabkan tajuk novel ni yg sgt menarik..(bg aku la) TERbeli plak.. just curious about how man fall in love...^-^ novel ni sume kisah seorg lelaki ni. dia m'punyai wajah yg kacak dan diminati golongan ramai hawa. nme dia Hafzan Haziq.. dlm novel ni pggilan dia Hadi...aha.beza en...nme manja la katakan~ dia layan sume prmpuan dgn lynn istimewa.. tp yg TERISTEMEWA dia x jmpe lg.. d'sbbkan itu, ramai di antara mereka tlh m'nyimpan perasaan trhdp Hadi ni. termasukla Sofea, Johanna, Marjinah~ byk la kisah Hadi ni.. Hadi sbnrnya x perasan yg diorg ni suka kat dia.. tp dia still lyn diorg cm kekasih dia lak. main lawak2 ngn diorg.. sampai ada da kemaruk gle ngn Hadi ni.. parah tau ni~ kalau nak tau apa yg berlaku..kena beli novel ni.^.^V kdg2 kita x bole main melulu je buat kputusan... sbb kita x pasti sama ada ianya dpt m'bawa kebaikan... ...
Comments