Posts

Showing posts from February, 2012

First Overnight Experience

Image
Assalamualaikum...hee~

this is my first time..having this experience on spending the whole night..
not to sleep instead having fun with my classmate.^-^..

we rent 5 car that night..2 for girls and 3 for boys..
all of them was drove by boys..b'cause girls can't drive at night..
to be in safe mode..we asked the boy to drove the car.

yah..we went off at 8.45 pm 24/2/2012.
by using white viva...we looked like 'Rombongan Cek Kiah' as we followed each other back in one line...yah..
some people looks strange at us.haha..(or just my fantasy,ngeee)...

our first determination was to eat...
well,my stomach were well singing inside my body to have something.hoho..
then, we soon arrive at JUSCO???erkkk...
where's the steambot??haaa....
i don't know what happened,but then i was eating at foodcourt.haha...
the plan was eating steambot,but??hmmmm...

next..we went to ICT.^-^
we spend half an hour there....
just wondering around seeing those beautiful and colourful light,..and taking picture..
ho…

huhu..best story.

Image
Assalamualaikum w.b.t..

yup...roomate aku sarankan aku baca story..mmg panjang.tp SGT bermakna!!^-^
enjoy reading...

Dia duduk menghadap laptop di hadapannya. Langsung tidak menghiraukan si dia yang tengah menonton televisyen – ceramah bersama Dato Masyitah. Siaran OASIS astro itu telah pun bertukar kepada Indahnya Iman yang bermaksud akan masuk waktu ...solat. Tiba-tiba, si dia bangun dan memandang dia yang tengah khusyuk membelek laptop di hadapan. “abang, maghrib dah nak masuk. Kita jemaah ya.” Si dia yang duduk di hadapan laptop itu senyap. Tersentak sebenarnya. Mana pernah solat. Nak jadi imam?

Huh,lawak antarabangsa betul. Macam mana dia boleh kahwin dengan ustazah ini pun tak tahu lah. Salah abahlah ni, pandai-pandai nak tentukan jodoh orang. Cari yang stok tudung labuh pulak tu. Okay,salah aku juga sebab pergi teguk kencing syaitan tu sapa suruh. Okay,salah aku lagi, angkut entah mana-mana perempuan untuk hiburan. Okay,salah lagi sebab selalu je aku balik lepas subuh se…

Uda & Dara - Aisya Sofea

Image
Assalamualaikum..^.^